Nr
|
MODULE TEMATICE
|
NR.ORE SEM I
|
NR.ORE SEM II
|
TOTAL ORE
|
1
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
4
|
5
|
9
|
2
|
Comunicare si abilitati sociale
|
4
|
3
|
7
|
3
|
Managementul informatiilor si al invatarii
|
3
|
2
|
5
|
4
|
Planificarea carierei
|
2
|
2
|
4
|
5
|
Calitatea stilului de viata
|
3
|
3
|
6
|
6
|
Ore la dispozitia dirigintelui
|
2
|
2
|
4
|
TOTAL
|
18
|
17
|
35
|
PLANIFICARE SEMESTRUL I
Data
|
MODULUL TEMATIC
|
TEME/CONTINUTURI
|
OBIECTIVE DE REFERINTA
|
I
|
Ora la dispozitia dirigintelui
|
Organizarea colectivului la inceput de ciclu gimnazial . Responsabilitati in clasa
| |
II
|
Ora la dispozitia dirigintelui
|
Regulamnetul nostrum
| |
III
|
Managementul informatiilor si al invatarii
|
“ Odihneste-te de munca printr-o alta munca”( Enescu)
|
3.1 3.2
|
IV
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Bariere in comunicare
|
2.1 2.2
|
V
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Ajuta-te singur
|
1.2 1.1
|
VI
|
Managementul informatiilor si al invatarii
|
Pregatirea pentru ore si progresul scolar
|
3.2
|
Calitatea stilului de viata
|
Reguli de igiena personala si colectiva
|
5.2
| |
VIII
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Vad binele, il aprob, si totusi fac rau
|
1.2
|
IX
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Despre solidaritatea umana
|
2.1 2.2
|
X
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Cum sunt eu si cum ma vad ceilalti
|
1.1 1.2
|
XI
|
Planificarea carierei
|
Cariera- intre dorinta si realitate
|
4.1
|
XII
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Reactiile emotionale in situatii diferite
|
2.1 2.2
|
XIII
|
Managementul informatiilor si al invatarii
|
Cauza relelor noastre- lipsa de munca
|
3.1 3.2
|
XIV
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Ma stimez pe mine si pe cei din jurul meu
|
1.2 1.1
|
XV
|
Planificarea carierei
|
Biografii celebre
|
4.1 4.2
|
XVI
|
Calitatea stilului de viata
|
Obiceiuri alimentare sanatoase si nesanatoase
|
5.1
|
XVII
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Comunicarea in cadrul unui grup social. Presiuni positive si presiuni negative
|
2.1 2.2
|
XVIII
|
Calitatea stilului de viata
|
Tutunul , alcoolulsi drogul- semne de maturitate?
|
5.1 5.2
|
PLANIFICARE SEMESTRUL II
Data
|
MODULUL TEMATIC
|
TEME/CONTINUTURI
|
OBIECTIVE DE REFERINTA
|
I
|
Ora la dispozitia dirigintelui
|
Cum respectam regulamentul scolar?
| |
II
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Efectele unei stime de sine positive si ale unei stime de sine negative
|
1.1 1.2
|
III
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Munca in echipa: avantaj sau dezavantaj?
|
2.1 2.2
|
IV
|
Calitatea stilului de viata
|
Stilul personal de viata
|
5.1 5.2
|
V
|
Managementul informatiilor si al invatari
|
Stim sa invatam pentru a avea performante?
|
3.1 3.2
|
VI
|
Planificarea carierei
|
Talent, munca implinire
|
4.1 4.2
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Atitudinea pozitiva fata de propria persoana
|
1.1 1.2
| |
VIII
|
Comunicare si abilitati sociale
|
Eu si opinia clasei
|
2.1 2.2
|
IX
|
Managementul informatiilor si al invatari
|
Lectura sau internetul?
|
3.1 3.2
|
X
|
Calitatea stilului de viata
|
Tutunul, alcoolul, drogul- semne de maturitate?
|
5.1 5.2
|
XI
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Preadolescenta- schimbari fizice specifice varstei
|
1.2 1.1
|
XII
|
Planificarea carierei
|
Invatarea invatarii
|
4.1 4.2
|
XIII
|
Comunicare si abilitati sociale
|
A trai intr-o societate democratica
|
2.1 2.2
|
XIV
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Preadolescenta- schimbari de ordin psihologic si afectiv; relatia cu cei din jur
|
1.2
|
XV
|
Calitatea stilului de viata
|
Semnele si semnalele folosite in circulatie
|
5.1 5.2
|
XVI
|
Autocunoastere si dezvoltare personala
|
Prietenul din oglinda
|
1.1 1.2
|
XVII
|
Ora la dispozitia dirigintelui
|
Am incheiat clasa a V a, dar cum?
|
PLANIFICAREA TEMATICA A INTALNIRILOR CU PARINTII
LUNA
|
TEMA
|
NR. PARINTI PREZENTI
|
Octombrie
|
Organizarea comitetului de parinti. Datele personale ale elevilor. Regulamntele scolare
| |
Noiembrie
|
Sanatatea psihica, morala si fizica a familiei. Convietuirea generatiilor- mod de viata romanesc.
| |
Decembrie
|
Cine si cum trebuie sa organizeze timpul liber al copiilor nostril? Programul scolarului de clasa a cincea
| |
Ianuarie
|
Parintii- model de viata pentru copii. Cum crestem copiii care sa invinga in viata
| |
Februarie
|
Ce astept de la copilul meu? Cat ma implic in viata copilului meu? Rolul si raspunderile familiei in educatia copilului
| |
Martie
|
Ce si cat citesc copiii ?
| |
Aprilie
|
Ofera-I copilului tau amintiri frumoase
| |
Mai
|
Nutritia si sanatatea copilului
| |
Iunie
|
Ce am asteptat de la scoala si ce am primit? Ce a asteptat scoala de la mine si ce am oferit?
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu